Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym.
Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Dowiedz się więcej na temat plików cookie
zamknij tą informację
System pocztowy
Panel klienta
Komunikaty
 
Pomoc

Konfiguracja programu pocztowego Microsoft Windows Live uznam.net.pl

Korzystanie z konta pocztowego na serwerze uznam.net.pl zapewnia Państwu całkowitą poufność korespondencji gdyż wszystkie dane przesyłane i otrzymywane z serwera są szyfrowane.

!!! UWAGA !!!
Jeśli mamy już wcześniej skonfigurowane konto to należy je odpowiednio zaktualizować do podanych ustawień lub najpierw usunąć, przed wykonaniem poniższych czynności!

1. Uruchamiamy program Windows Live klikając w przycisk Start a następnie wybierając z listy programów
  • Poczta usługi Windows Live
  • Screenshot

    2. W przypadku pierwszego uruchomienia programu, natychmiast przechodzimy do punktu nr 6 poniższej pomocy. Jeśli natomiast zmieniamy bądź dodajemy nowe konto wykonujemy kolejne kroki.

    3. W głównym oknie programu:
  • wybieramy menu "Plik" (oznaczony numerem 1)
  • dalej wybieramy: "Opcje" (numer 2)
  • a następnie "Konta e-mail..." (numer 3).
  • Screenshot

    4. Otwiera się okienko "Konta". W części oznaczonej numerem 1 widoczne są istniejące konta mailowe, jeśli obszar jest pusty, oznacza to iż nie macie Państwo skonfigurowanych żadnych kont pocztowych.
  • Aby dodać nowe konto wybieramy "Dodaj" (numer 2)
  • Jeśli edytujemy istniejące już konto, zaznaczamy je na widocznej liście, wybieramy "Właściwości" (numer 3) i przechodzimy do punktu 7 tej instrukcji.
  • Screenshot

    5. Otwiera się okienko "Dodaj konto". W którym wybieramy jakiego typu konto dodajemy, w tym przypadku wybieramy "Konto e-mail" (oznaczone na czerwono).

    Screenshot

    6. Otwiera się okno "Poczta usługi Windows Live", w którym definiujemy dane dotyczące dodawanego przez nas konta.
  • W polu "Adres e-mail" (numer 1) wpisujemy adres naszego konta pocztowego w postaci: uzytkownik@uznam.net.pl
  • Następnie wpisujemy hasło dostępu do konta, aby program nie pytał przy każdej próbie połączenia z kontem o hasło wybieramy opcję "Zapamiętaj to hasło" (numer 2)
  • W polu opisanym jako: "Nazwa wyświetlana dla wysyłąnych wiadomości" wpisujemy nazwę określa od kogo jest list e-mail (numer 3)
  • Zaznaczamy również opcję "Skonfiguruj ustawienia serwera ręcznie" (numer 4).
  • Screenshot

    7. Otwierają się opcję konfiguracji konta. W oknie z lewej (numer 1) określamy wartości dla serwera poczty przychodzącej. W oknie z prawej (numer 2) określamy wartości dla serwera poczty wychodzącej. Wartości muszą wyglądać następująco:
    Serwer poczty przychodzącej:
  • Typ serwera: POP
  • Adres serwera: mail.uznam.net.pl
  • Port: 995
  • Zaznaczamy Wymaga bezpiecznego połączenia (SSL)
  • Uwierzytelnij za pomocą: Wyczyść tekst
  • Nazwa użytkownika logowania: uzytkownik@uznam.net.pl

    Serwer poczty wychodzącej:
  • Adres serwera: mail.uznam.net.pl
  • Port: 465
  • Zaznaczamy Wymaga bezpiecznego połączenia (SSL)
  • Zaznaczamy Wymaga uwierzytelniania
  • Screenshot

    8. W ten oto sposób dodaliśmy nasze konto do programu pocztowego - klikamy "Zakończ".

    Screenshot

    Wszelkie prawa zastrzeżone©1996 - 2014
    AC Systemy Komputerowe Stanisław Bor Spółka Jawna